morning and evening u alls!

sehari dua dh pun bejalan..bejalan seperti biasa..n jugak sperti hari2 sblum ni..tp sejak, xtaw la bila.. aku dapat rasakan hari2 bejalan seakan2 tidak normal..adakah bumi telah perlahankan pergerakannye ataupun matahari terlalu cepat berlabuh sehinggakan aku sendiri tdak sedar..wallahualam

dua tiga hari ini aku kerap berfikir..berfikir tentang masa depan.. masa depan yang semua orang cannot expect. masa depan yang mungkin ad sinar ataupun hanya kegelapan je yang menemani sepanjang mase.tapi aku masih lagi berfikir.. adakah semua ini disebabkan oleh diri aku sndri ataupun ini semua melibatkan org lain. aku pun masih berfikir!

hubungan sesama manusia juga turut menjadi bahan utk aku berfikir. kdg2 masa membuatkan hubungan yg terbina itu hilang. n kdg2 masa itu jge membuatkan hubungan itu kembali aktif. hubungan yang lame aku jalinkan kini semakin menipis entah dimana silap nye.. mungkin dr pihak sane ataupun dr pihak aku sndri. kesibukan juga mengajar aku melupakan semua itu..wpun aku tahu melupakan semua itu bukanlah jalan terbaik yg dipilih. n aku juga tahu kesibukan aku bukanlah suatu yang boleh dijadikan alasan.

aku masih berfikir lagi...masa depan ku kelak.. adakah aku seorang yang hanya pandai bergantung pada orang lain ataupun bergantung pada diri sndri. adakah impian yg aku impikan selama ni menjadi impian semata2..kdg2 bintang yang terang masih belum menyuluh seluruh pelusuk bumi. kdg2 bulan yg suram dpt menyuluh seluruh bumi..

kotak fikiranku masih lagi berfikir.. adakah semua masalh ini ada penyelesaiannya...atau hanya sekadar corak khidupan n dibiarkan sahaja. Hnaya Tuhan yg mampu lakukan semua. dan diharapkan semua ini ad penghujungnya..aminn

we have go0d planner but Allah has go0d solution!