hehehe..macam meriah je bila baca tajuk entry kan? tak ada yang meriah pun sebenarnya. Tengok kawan-kawan semangat study..tu yang meriah tu..:) Skg jam di bawah bucu kanan laptop Asus maroon (hehe saja nak promote laptop baru) ni menunjukkan 0.00 am. Nice one! hehehe.. memang masa yang terbaik untuk orang-orang seperti saya berblogging.Knp? Entah la..aku pun tak tahu. Mungkin idea untuk mengepost entry mencurah-curah ke ladang gandum.Kawan-kawan masih lagi sibuk menelaah pelajaran untuk paper esok.Tapi aku? dah boleh jawab kot.erkk??


Malam ni merupakan malam terakhir dan boleh dikatakan malam penutup tirai bagi minggu belajar untuk semua pelajar UMP. Setelah penat mengadap buku, memegang pensel mekanikal dan juga penat menekan kalkulator, peperiksaan akhir yang bermula esok akan menentukan samada usaha penat lelah kita itu ada input ataupun tidak. Tetapi dengan usaha yang dilakukan InsyaAllah exam dapat dilalui dengan lancar.Amin.

Oleh itu, saya menyeru..hehehe lebih2 ah..

Kepada kawan-kawan sekalian, selamat menjalani minggu exam dengan baik dan semoga Tuhan melancarkan semuanya..Good luck everyone and happy holidays!