dh 2hr kenangan pahit 2 berlalu..namun aku akui sgt susah tuk aku lupa semua 2..peristiwa 2 msih segar lam kotak fikiran aku cam byg2..sentiasa follow kt mne pun aku pergi. dan alhamdulillah skg..semangat ku smkin pulih..dan td walking2 xplore blog..jumpa 1 blog ni yg kesnya sbijik cam kes aku..tp aku sgt kagum dgnnya..wpun pun dia blajar jauh ngn family.. dia msih kuat dan bangun sdri tanpa bantuan sesiapa..moga aku juga sepertinya...amiinn..

Rasulullah SAW bersabda: “Bersemangatlah untuk memperoleh apa yang bermanfaat bagi mu dan minta tolonglah kepada Allah dan janganlah lemah. Bila menimpa mu sesuatu (dari perkara yang tidak disukai) janganlah engkau berkata: “Seandainya aku melakukan ini nescaya akan begini dan begitu,” akan tetapi katakanlah: “Allah telah menetapkan dan apa yang Dia inginkan Dia akan lakukan,” karena sesungguhnya kalimat ‘seandainya’ itu membuka amalan syaitan.” (HR. Muslim)
~~USAHA, DOA,TAWAKAL~~