salam..

time ni aku rase cm nk menulis...tulis ape??aku pun xtaw ni..tp hati aku ni suh aku conteng2 je kt posting ni..klu sal cite sal idop aku ari ni,kisah aku ari ni xheaven sgt..td klas ad 1 jek..klu nk cite sal klas 2 cm xde modal jek..klu nk ckp sal en fazullah(xbpe yakin jek eja dia cm ni) tp xpe ahh asalkan aku x salah tuan dia..dia ajar klas human bhvior..klas td xde ape pom,cuma dok tgk org present..huh! bosan..balik2 je keje aku meranggos!kli ni seme dok serbu bilik fizah..mkn ramai2..syok gak bt cm gtu skali skala..riuh cm ape jek bilik dia td..dak2 bilik lain aku rse cm mnyumpah2 dh kt ktorg ni..yela..masing2 buat cam setahun x jumpa..cam bangang jgk kdg2!haha!

*****************************************************************************

tepuk2 bantal...bilik suram2..sejuk2..tarik sin can..n then peluk!waahh..mmg best tdo pas mkn knyang2..tp xsampai stgah jam aku tdo tiba2 kipas off..om..! xde letrik..panas thap ape..pas 2 nk kasik angin masok,bukak la pintu bilik..bru je nk smbung tdo yg terggu td,tiba2 dgr plak bunyik org dok gelak2...mak ai,bkn men kuat lg..xcam nk suh 1 blok ni dgr dia duk gelak..cm s**t je rse..aku bru nk tdo..xjd tdo,bgun..siap2 g seminar..msok2 je Dk xcam kne boo lak kn ngn dak2 terencat akal...cm b***h je..dh la lam dk 2 aircond xjdik..dh rse cm duk lam oven dh..tggu nk hangus je..igt en hafizi cancel la seminar 2..heh! jgn arap..letih2 jemput org luar dtg,nk cncel plak..xde pe yg best pom dgr smnar ni,..bt ubat tdo ad la..nk ilang rse bosan,k'keon ajak men game..aku pun xigt nme game 2 tp yg kompem game 2 aku slalu men la mse kecik2 dlu.. game yg gune X ngn O tu...pas 2 men game len lak..teka2..ha,yg ni k'ayu yg cadangkan..ok la ckit cume nk ilangkan rse bosan 2 je pun..sejam dok lam dk 2..peluh keringat seme kuar..panas gile! balik2 xde pe keje..aku duk men la blog buruk aku ni..dh xthu nk bt ape..nk layan muvi, lptop aku ni bkn stok simpan muvi..so,aku layan la upin ipin wpun xke bpre kli dh aku tgk..rse dh bleh thu dh ape jd next n next..bosan,tp lyan jek..tiba2 terigt sal x-rumet dlu..jnji nk dtg teman aku wekend ni..tp cncel plak..xpe la..nk bt cm ne..dok la sorang2..mmg tiap2 wekend leya kne tggal aku..tp lntak la,xkisah...tp mlm2 tkot gak nk tdo.huh!



#nk marah seme org..bole x?